اطلاعیه

بستن
1 از 2 < >

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
2 از 2 < >

مقدمه ای بر این تالار

علیرغم اینکه پرسپولیس کپیتال از ابتدا همواره سعی و اصرار داشت که فقط روی مسئولیت بروکر بودن خود متمرکز باشد ولی اصرار مشتریان و هواداران شرکت بر نیاز و لزوم ارائه نظر های فنی مستقل در باره قیمت ها و کمک فکری و فنی به تریدر ها، فروم ما محل مناسبی برای این مهم شد و ما امروز مفتخریم که علاوه بر فراهم آوردن بستر مناسب جهت ترید و حمایت تریدر ها در زمینه اتصال مستقیم به بازار، از همراهی و همکاری بهترین و پر سابقه ترین تحلیل گران بازار برخوردار باشیم.

دوستانی که مدتی است با فروم ما آشنائی دارند حتما با آقای مصطفی روبین و تحلیل های زیبای ایشان هم آشنا هستند و از آنها حداکثر بهره را می برند. آقای نیما آزادی که تحلیل های حرفه ای ایشان سالها در فروم های مربوط به موضوع مورد تحسین همه بوده است نیز امروز به ما افتخار همکاری داده اند و ما در پرسپولیس کپیتال با عزمی راسخ تصمیم داریم این تالار را به مرجع شماره یک تحلیل های فنی بازار ارتقاء داده و این درخواست و نیاز شما عزیزان را به بهترین نحو ممکن پاسگو باشیم.

لازم دیدم پس از تشکر از آقایان مصطفی روبین و نیما آزادی که در این امر مهم به ما دست همکاری داده اند نکته کوچکی را نیز به عنوان یادآوری ذکر کنم.

تحلیل های این تالار در بسیاری از موارد نقاط ورود و خروجی را که با احتمال قابل توجهی می توانند به سود دهی منجر شوند پیشنهاد خواهند کرد. برای استفاده از این مطالب در نظر گرفتن دو چیز دارای اهمیت بسیار زیادی است.

اول اینکه دوستان حتما حد ضرر را در نظر داشته و حتما آن را به صورت یک اردر استاپ لاس در پلتفرم وارد نموده و اطمینان حاصل کنند که در صورت حرکت قیمت در خلاف جهت پیش بینی و خوردن استاپ لاس درصد بزرگی از سرمایه خود را از دست ندهند.

دوم اینکه فراموش نکنیم که پوزیشن هائی که با ضرر بسته خواهند شد جزو لاینفک علم و هنر ترید هستند و نکته مهم آنست که جمع سود ها باید بیش از جمع ضرر ها باشد. همچنین طبیعت آماری و آشوبی بازار مالی بخصوص در تایم فریم های پائین بهتر قابل مشاهده و بهره برداری است تا تایم فریم های بالاتر که با یک خبر که هیچکس انتظارش را ندارد رابطه خود را با یک الگو یا تحلیل فنی به کلی از دست می دهند. پس بهتر است پس از برخورداری از منطق صحیح نگرش به بازار (که همکاران ما در این تالار به آن می پردازند) هرچه می توانید تعداد معاملات خود را افزایش دهید. برای اینکار تارگت های سود و زیان کوچکتر و زمان باز بودن پوزیشن کوتاهتر مناسبترند.

از صمیم قلب آرزو می کنیم بتوانیم علاوه بر بستر سالم ترید و اتصال مستقیم به بازار با ارائه راهنمائی فنی به شما تریدرهای عزیر موفقیت روزافزون شما را شاهد باشیم. لطفا از طرح سئوالات خود در این تالار دریغ نفرمائید.

مهدی دریس زاده
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

قوانین و اساسنامه فروم

بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • قوانین و اساسنامه فروم

    با تشکر از اينکه سايت ما را جهت مشاهده و فعالیت انتخاب کرده ايد. به لحاظ حفظ قانون سايت و همچنين راحتي کاربران اين قوانين را وضع شده است، که کاربران مي بايست طبق آن عمل کنند در غير اين صورت مسئولين سايت اين حق را دارند که موضوعات، مقالات، اخبار و تمامي توضيحات و در برخي مواقع اكانت آن کاربر را از سايت حذف نمايند. اين قوانين به صورت کامل در زير منتشر شده اند و ممكن است در هر زمان تغيير كند. لطفاً جهت مشاهده آخرين قوانين سايت به پيغامهايي که ممکن است برخي از روزها به هر نحوي به اطلاع كاربران ميرسد دقت فرماييد. اين قوانين بلااستثناء مي باشند و در رابطه با تمامي كاربران از جمله تازه وارد، فعال، همكاران سايت، مديران انجمن ها و... اجرا خواهند شد.

    1. قوانین نام کاربری
    1.1 - تمامی کاربران می بایست در هنگام ثبت نام، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربری خود استفاده نمایند.
    2.1- فعالیت در انجمن تنها با یک نام کاربری مجاز می باشد. در صورت مشاهده کاربر با چند نام کاربری دسترسی کلیه نام های کاربری به انجمن مسدود خواهد شد.

    2.قوانین ارسال پست و تاپیک
    1.2- به منظور جلوگیری از تکراری شدن قبل از ارسال پست یا تاپیک خود ، با استفاده از سیستم جستجوی سایت کلمات کلیدی خود را جستجو بکنید.
    2.2- لطفاً در هنگام مطرح کردن سوالات و مطالب خود، انجمن مناسب را انتخاب نمایید و از مطرح کردن سوالات و مطالب خود در انجمنهای نامتناسب با سوال یا مطلبتان خودداری نمایید.
    3.2- کاربران انجمن می بایست در هنگام ارسال پست و پیام از کلمات مناسب استفاده نمایند و هر گونه توهین، بی احترامی، تمسخر نسبت به کاربران و مدیران و ایجاد دلسردی و استفاده از الفاظ زننده در متن ارسال شده توسط کاربر ممنوع می باشد.
    با توجه به همه موارد فوق، ايجاد جو كاذب و فضاي هيجان و یا تبليغ در مورد انجام مدیریت سرمایه (نشان دادن استیمنت یا اکانت هیستوری و بالانس حساب و میزان عددی سود و ...) یا سایر موارد ممنوع است. هر کاربری چنین تخلفاتی را مرتکب شود در تالار مخصوص مدیران مورد بررسی قرار گرفته و برخورد های لازم با وی صورت میگیرد.

    4.2- در سایت ارسال موضوع جدید برای بخش هایی از سایت بسته می باشد و دلیل آن تخصصی بودن آن هست، در صورتی که مطلب جدیدی می خواهید ارسال بکنید قبل از ارسال آن در بخش هایی دیگر با مدیریت انجمن هماهنگی لازم را بکنید.
    5.2-برای تاپیک ها از عنوان مناسب استفاده کنید.
    6.2-در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه تشکر استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.
    7.2- در صورت ارسال اسپم و پاسخ های نامربوط، پست کاربر بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد.
    8.2- در پست ها از فونت بزرگ و رنگ هایی که چشم را آزار میدهد استفاده نکنید.
    9.2- قرار دادن لینک سایت های فارسی دیگر در سایت ممنوع است و پست های مربوط به آن ویرایش خواهند شد. در صورتی که مایل به ارسال مطلبی از یک سایت خارجی می باشید خود مطلب را عنوان کنید و نام منبع آن را بدون قرار دادن لینک ذکر نمایید. در صورتی که مطلب یا موضوع مذکور نوشته شده توسط شخص خاصی بود، نام وی را ذکر نمایید.
    10.2- برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید در صورتی كه مستقیما با یك كاربر از طریق ایمیل، چت و یا هر طریقه دیگری ارتباط داشته باشید سایت هیچ گونه تعهدی در مقابل بوجود آمدن مشكالات احتمالی نخواهد داشت.
    11.2- چنانچه تاپيک و يا پيغامي از کاربران توسط مديري در انجمن حذف و يا ويرايش شد در صورت داشتن سوال در اين رابطه و يا خواهان جويا شدن علت موضوع لطفا براي مدير آن انجمن يک پيغام خصوصي ارسال کرده و سوال خود را به صورت خصوصي مطرح کنيد تا آن مدير نيز در اينباره شمارا راهنمايي و جواب سوالات شمارا بطور کامل بدهد. در صورت مطرح کردن سوال در اين رابطه و يا جويا شدن علت موضوع در انجمن هاي عمومي آن ارسال و يا تاپيک زائد سريعا حذف خواهد شد و شما نيز جواب سوال خودرا دريافت نخواهيد کرد.
    12.2- با توجه به اینکه اسپانسر اصلی فروم، بروکر پی سی ام است لذا برای تصاویر تحلیل ها از پلتفرم خود بروکر استفاده نمائید و از نوشتن نام دیگر بروکرها تحت هر عنوان و یا استفاده از پلتفرم های دیگر خودداری کنید.
    2.13- هر گونه توهین، بی احترامی، تمسخر و کنایه بر علیه شرکت و یا جو سازی در مورد یک موضوع در متن ارسال شده توسط کاربران ممنوع می باشد و اینگونه پستها ویرایش و یا حذف خواهند شد.
    2.14- مشتریان بروکر باید موضوعات خود را با به صورت فردی با پشتیبان های واحد مربوطه در بروکر دنبال کنند و از مطرح کردن آن روی فروم خودداری کنند.


    3. قوانین مربوط به امضا
    1.3- از قرار دادن هرگونه لینک به وب سایتی خارج از فروم، قراردادن آی دی های مسنجر، قراردادن شماره تماس یا آدرس در امضای خود خودداری کنید.
    2.3- نوشتن شعارهای سیاسی یا جمله هایی با الفاظ نادرست و یا تبلیغ نوشتاری موضوعی خارج از حیطه فروم در امضا ممنوع میباشد.
    3.3- از قرار دادن اطلاعات اکانت حساب دمو یا ریل که متعلق به بروکری غیر از پی سی ام بروکرز باشد خودداری کنید.

    4. قوانین فایل های پیوست
    1.4- تمامی تصاویر باید در انجمن پیوست شده و یا در آپلودسنتر خود سایت که در منوی بالا هست آپلود شوند. (راهنمای آپلود عکس)
    2.4- قرار دادن لینک دانلود از انجمن های دیگر و سایت های اشتراک فایل ممنوع می باشد.
    3.4- قرار دادن پسورد برای فایل های پیوست ممنوع است.
    4.4- از پیوست کردن فایل های مخرب - ویروس ها - مطالب غیر مرتبط با انجمن جدا خودداری فرمایید.
    5.4- مسئولیت کلیه فایل های پیوست شده توسط کاربر و محتوای آن بر عهده وی می باشد.

    5. قوانین پیام خصوصی و کاربری
    1.5- ارسال هرز نامه ها و پیام های تبلیغاتی به هر شکل ممنوع می باشد.
    2.5- حتی الامکان سوالات خود را در خود فروم مطرح کنید، از مطرح کردن مشکلات خود در پیام خصوصی و کاربری مدیران خودداری کنید.
    همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها و یه صورت عمومی استفاده نمایید.
    کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و برگزاری کلاس و یا تقاضای دریافت وجه به بهانه های مختلف و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.



    6.قوانین عمومی
    1.6- مطرح کردن مطالب سیاسی، پست هاي توهين آميز به اديان الهي، نژادهاو قومیت ها و ... ممنوع می باشد.
    2.6- انتشار مطالب فروم با ذکر منبع آن در وب سایت ها و سوشالها و مسنجرها بلامانع است.
    3.6- بحث ها و منازعات و مشکلات شخصی خود را در بیرون از انجمن حل کنید.
    4.6- هر کس برای انجام کاری اطلاعات خود را به یکی از کاربران سایت بدهد و مشکلی برای وی پیش آید و موجب اختلاف شود سایت هیچ مسئولیتی در قبال این اختلافات ندارد.
    5.6- در صورت ملاحظه هرگونه مسايل خلاف قوانين انجمن از يک کاربر در صورت تمايل آدرس تاپيک را براي مديران انجمن ارسال نمائيد تا سريعا به موضوع رسيدگي شود.
    6.6- چنانچه کاربری از هر کدام از قوانین بالا سرپیچی کرد و این قوانین را زیر پا گذاشت هیچ کدام از کاربران دیگر حق ندارند به آن کاربر تذکر دهند و اشتباه آنها رو به آنها اطلاع دهند و تذکر فقط مخصوص مدیران سایت است. کاربران میتوانند توسط گزارش پست خلاف و پیغام خصوصی موضوع را با مدیران در میان بگذارند.
    7.6- تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.
    منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.
    لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.
    ویرایش توسط ناظرسایت : https://www.traderha.com/member/5564-ناظرسایت در ساعت 03-28-2015, 09:58 PM

  • #2
    نقشه سایت و راهنمای فروم


    نظر


    • #3
      نقشه فروم

      با سلام به همه همراهان و کاربران فروم پی سی ام

      با توجه به آپدیت شدن بخشهای فروم، نقشه جدید فروم را در پست بالا آپدیت کردیم.

      لازم است نکاتی را در مورد بخش های فروم خدمت دوستان و مخصوصا کاربران تازه وارد که به جمع ما می پیوندند عرض نمایم.
      فروم از 5 بخش اصلی تشکیل شده است:
      مباحث آموزشی مربوط به بازارهای مالی
      مباحث تحلیلی مربوط به بازارهای مالی
      سیستم ها و روش های معاملاتی

      مباحث مربوط به کارگزاری پرسپولیس کپیتال

      تالار عمومی


      افرادی که تازه کار هستند پیشنهاد میشود ابتدا مباحث بخش آموزشی و قسمت آموزشی سطح پایه را مطالعه نمایند. همچنین در بخش کتابخانه آنلاین بازار مالی به دانلود و مطالعه کتاب ها و کورس های آموزشی بپردازند. دانلود دوره های اموزشی فارسی مولتی مدیا تحلیل تکنیکال به همه دوستان توصیه میشود.

      پس از گذراندن بخش های آموزشی، کاربران بهتر است در بخش تحلیلی و بسته به میزان امادگی خود در یکی از بخش های تمرینی یا شخصی یک تاپیک با نام خود باز کنند و تحلیل های شخصی خود را آن جا قرار دهند و برای رفع اشکال تحلیل ها از افراد با تجربه تر در فروم بهره بگیرند و همچنین آرشیوی ارزشمند از تحلیل ها برای خود فراهم نمایند.
      در صورت رسیدن به سطح مطلوبی از تحلیل کاربران میتوانند سطح خود را در طرح ارتقای تحلیل گران محک بزنند.

      همچنین کاربران میتوانند از سایر بخش های تحلیلی فروم شامل تحلیل های تکنیکال، حوزه الیوت، فاندامنتال و تحلیل های منابع خارجی معتبر جهت ارتقای سطح تحلیل خود استفاده ببرند.

      افرادی که در سطحی قرار دارند که آماده معامله گری در بازاهای مالی میباشند دو بخش ویژه برای آنها در نظر گرفته شده است. یکی بخش ویژه تریدری مخصوص اعضای فعال فروم و دیگری بخش سیستم ها و استراتژی های معاملاتی که افراد در این بخش میتوانند در این سیستم ها مشارکت کنند و با توجه به شرایط خود از یکی از این سیستم ها برای معامله استفاده کنند.

      دوستان توجه داشته باشند که از این به بعد ارتقا به سطح تریدری فروم با سنجش امتیاز افراد انجام میشود. حداقل امتیاز برای ورود به این بخش 200 می باشد.
      برای اطلاع از روش های امتیاز دهی لطفا لینک زیر را مطالعه بفرمائید:

      http://forum.broker-fa.com/f21/%D8%A...A2%D9%86-1729/


      چنانچه تجربه قبلی در فروم نویسی ندارید حتما تاپیک آموزش فروم نویسی را دنبال کنید.

      همچنین شما میتوانید با دادن امتیاز به پست هایی که مورد توجه شما قرار گرفته است،به افراد انگیزه بیشتری برای ادامه فعالیشان بدهید.
      هدف از این طرح تشویق کاربران برای ارسال مطالب تخصصی و مفید و سودمند برای سایرین می باشد طوری که هر کاربری مطلب مفیدی ارسال کرد از سوی سایرین مورد تشویق قرار گرفته و به امتیاز کاربر اضافه شده و بالا بودن امتیاز معیاری برای اعتبار کیفیت مطالب کاربر می باشد.

      در بخش پیشنهادات و انتقادات ما پذیرای نظرات و انتقادات و سوالات کاربران در راستای ارتقای هرچه بیشتر فروم هستیم.


      کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.


      با احترام
      ویرایش توسط ناظرسایت : https://www.traderha.com/member/5564-ناظرسایت در ساعت 04-23-2013, 10:21 AM

      نظر


      • #4
        سایت هم نقشه جالبی دارد و هم دسته بندی مطالبش مناسب است.
        از دست اندرکاران سایت تشکر میکنم .

        نظر


        • #5
          سلام من در بورس اوراق بهادار فعالیت می کنم از فعالیت ها شما اطلاعی ندارم در چه ضمینه ای می کنید

          نظر


          • #6
            نوشته اصلی توسط 8686 نمایش پست ها
            سلام من در بورس اوراق بهادار فعالیت می کنم از فعالیت ها شما اطلاعی ندارم در چه ضمینه ای می کنید
            دوست عزیز خوش امدید

            عمده تمرکز فروم بر مباحق بازارهای مالی بین الملل هست.منتهی بچه ها در فروم تاپیک های متعددی در مورد تحلیل شاخص های سهام بورس ایران ایجاد کردند.

            یک جستجو کوتاه در تاپیک های تحلیلی بزنید انشالله پیدا خواهید کرد.

            در صورت پیدا نکردن، اطلاع دهید تا لینک های مربوطه برای شما دوست عزیز گذاشته شود.

            ارادت
            آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

            چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


            نظر


            • #7
              با سلام.امیدوارم بتونم استفاده خوبی از این سایت و اطلاعات مفیدش کسب کنم.

              نظر


              • #8
                بسیار خوشحال هستم که بتوانم از تجارب دیگران در این سایت بهره مند شوم و همچنین بیشتر بروکر را بشناسم و از هم فکری دیگران لذت ببرم

                نظر


                • #9
                  سلام وخسته نباشید بنده هم مشتاق بحث وگفتگو در سایت هستم ولی رمز ورودم غیر فعال شده نمیتونم وارد سایت بشم

                  نظر


                  • #10
                    سلام با تشکر از سایت خوبتون

                    نظر


                    • #11
                      درود
                      من به واسطه یکی از کاربران سایتتون با این فروم اشنا شدم و کاربر جدید هستم جملاتی که از لویی پاستور نمایش دادین واقعا تکان دهنده و تامل برانگیز بود! سپاس

                      نظر


                      • #12
                        با سلام
                        با سپاس از اينكه من رو تو جمع خودتون قرار دادين . متشكرم

                        نظر


                        • #13
                          سلام تازه به شما ملحق شدم و خوشحالم

                          نظر


                          • #14
                            سلام من هم اميدوارم در سال نو در كنار دوستاي خوبم تجربه كسب كنم

                            نظر


                            • #15
                              سلام خدمت همه دوستان از اینکه اینجا عضو شدم خوشحالم

                              نظر

                              پردازش ...
                              X