اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

همه جیز اینجا پیدا میشه از مطالب جالب و خواندنی تا درد دل

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4257396, member: 49249

    با سلام و ارادت، این شاید اولین پست بنده درباره سهام بانکی باشد که خوشبختانه مصادف شده است با با استراحت شاخص گروه بانک و پولبک بیشتر نمادها به سطوح قیمتی که اخیرا شکسته اند.


    متاسفانه برنده اصلی کاهش شدید ارزش ریال، بانکها هستند و میبینید که روی خاکستر اقتصاد کشور و طبقه متوسط و پایین در حال جوانه زدن هستند.

    افزایش نرخ ارز درست به مانند افزایش سود بانکی در سال 92، با کاهش فروش و قدرت خرید مردم، رکود مضاعفی را در بیشتر صنایع منجر میشود و از معدود گروههایی که در کنار صنایع غذایی، قند و شکر و دارویی (تامین کننده نیازهای اولیه و بسیار ضروری مردم که فروش تضمین شده در هر شرایطی دارند)، رشد پایدار در سالهای پیش رو خواهد داشت، گروه بانکی خوهد بود. این عزیزان زیانهای انباشته ناشی از رکود شدید و سومدیریت خود راتصاعدی و به نسبت کاهش ارزش ریال کم کرده اند و همین طور در امدهای سهل الوصول آنها به ویژه از طریق تسعیر ارز و سپس تسهیلات را با همان نسبت تصاعدی افزایش خواهند داد.

    * تمام حقایق خوب یا بد بالا با واگراییهای مثبت بسیار بزرگ و جهش اخیر در چارت بلند ماهانه و نمای بلند شاخص گروه بانک دیده میشود:


    شاخص گروه بانک ماهانه و نمای بلند مدت، 97/07/10:


    1- پس از دو واگرایی مثبت بسیار بزرگ، جهش شاخص در بهترین نقطه زمانی یعنی همپوشانی TCR 100% (با تغییر قطبیت) و نسبت 162 درصد اصلاحی (ATP) بین 4 نقطه ماژور اشاره شده، آغاز شده است.
    2- با این پشتوانه قوی تکنیکال و توجه به تحولات پیرامونی به نظر میرسد این رشد، ادامه دار و پایدار و برای حدود یک سال آینده باشد (TCR 161.8%):




    نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4261730, member: 49249
    ... این تردید بسیاری از فعالان بازار با دیدن ادامه این رشد حیرت انگیز سهام بانکی، حداکثر تا چند هفته دیگر برطرف میشود... مطمئن باشید طبق قوانین نوشته و نانوشته اقتصاد نوین و البته بیرحم، بانک.ها همیشه برنده تمامی بحران.های اقتصادی و حتی تخریبی (با افزایش گردش پول) هستند به ویژه پس از خلق پول عظیم و هر رکود اقتصادی که طولانی شود. همان طور که عرض کردم خوب یا بد و البته از دید بنده متاسفانه بانک.ها در حال جوانه زدن روی خاکستر بسیاری از پتانسیل.های سوخته اقتصادی کشور و کاهش تولید و طبقه متوسط هستند.
    نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4261730, member: 49249

    پس ما میتوانیم به عنوان معامله گر صرفا روی طرف برنده شرط ببندیم چون با کاهش ارزش ریال، بانک.ها بدون هیچ زحمتی زیانشان چند برابر کم و سودشان چند برابر افزایش یافته است، ضمن اینکه مثل بیشتر صنایع تولیدی کاهش مشتری یا افزایش هزینه چندانی ندارند. به زودی بازار بعد از کاهش هیجان تورمی و ورود نقدینگی جدید، روی گروه بانکی و صنایع تامین کننده ضروریات مردم از لحاظ اقتصادی سقوط کرده (غذا و دارو) متمرکز خواهد شد.

    واگرایی های مثبت غول پیکر در چارتهای تمام نمادهای بانکی و شاخص گروهشان در تایم های هفتگی و ماهانه با این حجم عظیم از معاملات بی دلیل نیست.
    با سابقه اخیر ذهنی بازار بورس درباره ورشکستگی اقتصادی و بانکی کشور در سال گذشته و جاری، باور این رشد پر شتاب سهام بانکی برای فعالان آن ساده و قابل هضم نیست، دقیقا همانطور که دیدن جوانه سبز روی خاکستر عجیب است. اما اوضاع برای این گروه به ناگاه و به شدت متفاوت و البته مساعد شده است و به قیمت سنگین و دردناک سقوط تولید، رکود مضاعف در پیش و کاهش توان اقتصادی اکثریت مردم با کاهش ارزش پول ملی، بانکها جان دوباره ای گرفته اند.

    * نگاهی به دوره قبلی کاهش ارزش ریال در اوایل دهه 1390 و چارت شاخص بانکها، نشان میدهد متاسفانه این گروه و در نتیجه سهام آن همیشه برنده خلق پول و کاهش ارزش ریال هستند.

    شاخص گروه بانک
    ماهانه و لگاریتمی 97/07/29:

    مکث شاخص گروه بانک در محدوده فعلی (کندل دوجی مانند آخر)، به دلیل رسیدن به منطقه مقاومتی کلاسیک %50 ویلیام گن (دقیقا میانه راه از یک فیبو اکسپنشن بلند مدت: تعمیم دوره 44 هفته ای رشد پس از کاهش ارزش ریال در 6-5 سال گذشته) است. اما به دلیل 1- پشتوانه واگراییهای مثبت بسیار بزرگ 2- ادامه تقاضای سنگین 3- نفوذ یا شکست اولیه 828 واحد (مقاومت %50)، انتظار میرود شاخص به زودی بالای این منطقه تثبیت و به رشد خود ادامه دهد.

    طبق چارت ،
    انتظار میرود مثل همیشه گذشته تکرار شود و شاخص بانکی تا اوایل 98 تا اکسپنشن فیبوی 100 که هدف کلاسیک این تعمیم "تکنیکال" این تغییر "بنیادی" (کاهش ارزش پول) است، صعود کند: 1440 واحد. اما با توجه به اینکه در 5 سال گذشته تنها تا رتریس فیبوی %50اصلاح کرده، به ترتیب اهداف 112% ، 127% و 150% از همین اکسپنشن (تا مرز 2520) نیز در دسترس میباشد:





    ویرایش توسط Spinoza : https://www.traderha.com/member/25017-spinoza در ساعت 10-21-2018, 01:16 PM

    نظر



    • * به دنبال
      جهش %190 در وبملت، بازی در نماد بانک پارسیان در حال رو شدن است و میتوان گفت گدازه های این آتشفشان نیز جاری شده است:

      اینکه لیست سهامداران عمده این بانک خصوصی ضیافت شرکتهای سهامی "خاص" است که در صفهای خرید اخیر بالای حجم مبنا فروشنده نبودند، چندان جدید یا عجیب نیست. اما خریدهای روزانه و مداوم بیشتر سهامداران عمده روی کف چند ماهه از اواخر 96 تا پایان نیمه اول 97 و همچنین ظهور ناگهانی چند شرکت سهامی [احتمالا خیلی!] خاص جالب توجه است:
      شرکت "پدیده آفرین شفق"
      در حدود 7 روز کاری! نزدیک به میلیارد سهمی! شدن در وپارس است.

      نکته جالب تر اینجاست که دیروز معامله بلوکی بین سهامداران دوم و این شرکت ناشناخته و تازه وارد به حجم 235 میلیون سهم انجام شده است و
      این شرکت مورد عنایت، سهامدار عمده هیچ نماد دیگری غیر از وپارس، در بازار سرمایه نیست:










      * یک روز کاری قبل،..
      جمع آوری آشکار و خرد شناور سهم توسط سهامداران عمده حقوقی، همزمان با جابجایی های بلوکی! :


      نظر


      • واقعا حیف این فروم هست که انقدر ساکت و خلوت شده ...
        شاید بخاطر آمدن کانالها و گروه های تلگرامی باشه ...
        اما بنظرم جامعه فارکس ایران نیاز به فروم فعال و اکتیو مثل چند سال پیش همیجا داره ....
        امیدوارم ادمینها و البته کاربران یه فکری برای به اوج رسیدن دوباره این فروم بکنن .....
        با تشکر..
        .

        نظر


        • نوشته اصلی توسط MRKFX نمایش پست ها
          واقعا حیف این فروم هست که انقدر ساکت و خلوت شده ...
          شاید بخاطر آمدن کانالها و گروه های تلگرامی باشه ...
          اما بنظرم جامعه بازارمالی جهانی ایران نیاز به فروم فعال و اکتیو مثل چند سال پیش همیجا داره ....
          امیدوارم ادمینها و البته کاربران یه فکری برای به اوج رسیدن دوباره این فروم بکنن .....
          با تشکر..
          .
          سلام،

          درسته اکثر افراد ترجیح میدهند با سوشالهای موبایلی که راحت تر در دسترس هست کار کنند. در حالیکه ما هم اعتقاد داریم فروم ها هرگز جای این جور سوشالها رو نمیگیرند.

          چون در این سوشالها همه چیز حالت چت گونه و گذرا دارد و هیچ کونه آرشیوی از مطالب برای آیندگان باقی نمیماند. در حالیکه در فروم این گونه نیست و همه چیز مرتب و دسته بندی شده در جایگاه خودش قرار دارد.

          ما نیز استارت طرح دانشگاه تریدری که اولین دانشکاه تریدری آنلاین هست زدیم و به امید خدا برای معامله گران برنامه های خوبی داریم که در لینک زیر مشاهده میکنید:

          https://www.traderha.com/forums/157-...C-%D8%A7%D9%85


          با تشکر از شما

          نظر



          • شاخص قند و شکر
            لگاریتمی و روزانه 97/08/02:


            1- شاخص در مسیر اصلاح آخرین موج صعودی، با وجود عبور از فیبوی زمانی %62 به اندازه کمتر از یک سوم میزان رشد (%27) اصلاح کرده که
            به طور ساده و کلاسیک قدرت خریدار و ضعف فروشنده را نشان میدهد. با توجه به این نکته و اخطارهای واگرایی مثبت مخفی شکل گرفته، آغاز موج صعودی بعدی پس از گذشت حدود 5 روز کاری انتظار میرود.


            2-
            ادامه اصلاح صرفا "زمانی" خواهد بود چرا که شاخص جریان نقدینگی (MFI) تا سطح کم سابقه 9 کاهش یافته و به روشنی تکمیل اشباع فروش را اعلام میکند. بر همین اساس میبنیم شاخص قند و شکر در 6 روز کاری اخیر بالای سطح 14000 ایستایی خوبی داشته است:

            نظر


            • سلام
              دوستان برنامه pcmtrader برای mt4 رو از کجا دانلود میشه کرد؟
              ممنون
              هر که مقصود خود از غیر خدا می طلبد / چو گدایست که حاجت ز گدا می طلبد

              نظر


              • نوشته اصلی توسط ناشی نمایش پست ها
                سلام
                دوستان برنامه pcmtrader برای mt4 رو از کجا دانلود میشه کرد؟
                ممنون


                سلام،

                از این لینک دانلود کنید:

                https://download.mql5.com/cdn/web/pc...ader4setup.exe

                با احترام

                نظر


                • نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4293953, member: 49249


                  * با شباهت یا همبستگی بالا با شاخص گروه بانک، در چارت وبملت نیز شاهد واگراییهای بزرگ مثبت و رشد پر شتاب و بی بازگشتی هستیم:


                  وبملت ماهانه و لگاریتمی 97/08/14:

                  برتری شدید قدرت خریداران در الگوی شمعی سه سرباز سفید و شیب صعود حرکت فعلی کاملا مشخص است.

                  با این روند قدرتمند و در کنار واگراییهای مثبت و پرچم تحکیمی در یک تایم پایین تر (هفتگی)، هدف حداقلی سهم اکسپنشن فیبوی 100% از زمان کاهش ارزش پول در اوایل دهه 1390 است که برابر با حدود 430 تومان و زمان آن تا حدود دو تا سه ماه آینده میباشد.

                  * مقاومت اصلی مسیر فیبوی %75 همین بسط میباشد (291). ممکن است قیمت مدت نه چندان طولانی را پس از شکست، روی این سطح با تعویض سهامدار و رنج تایمهای پایین تر استراحت کند:




                  نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4295657, member: 49249
                  آخرین مقدار شاخص گروه بانک امروز : 872.9
                  نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4295657, member: 49249
                  دو روز متوالی است که بالای مقاومت مهم 825 ایستاده و فقط باید سقف اخیر را بشکند: (890) ، که با این تقاضا، به راحتی اوایل وقت شنبه عبور میکند.
                  بعد از آن میتوان منتظر دور بعدی رشد گروهی و اخنمالا شارپ بانکیها باشیم.


                  بانک ملت کمی زودتر از انتظار به مقاومت و مرز بسیار مهم 291 نفوذ کرد و امروز تا 295 معامله شد.
                  نکته مثبت دیگر اینکه قیمت "پایانی" وبملت یعنی قیمت میانگین وزنی معاملات روز ، دقیقا روی 2910 بست.


                  * برای نزدیک بودن حرکت بعدی گروه بانک و شاخص آن، این شکست یا حداقل نفوذ وبملت شاهدی خوبیست.


                  آپدیت وبملت روزانه 97/08/23:
                  آماده شدن تدریجی قیمت برای عبور از مقاومت بسیار مهم 291 در سومین تلاش با استراحت زمانی، واگرایی مثبت حجمی و قیمتی در بازه میان مدت:



                  نظر


                  • نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4302912, member: 49249
                    آپدیت وبملت روزانه 97/08/23:
                    نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4302912, member: 49249

                    آماده شدن تدریجی قیمت برای عبور از مقاومت بسیار مهم 291 در سومین تلاش با استراحت زمانی، واگرایی مثبت حجمی و قیمتی در بازه میان مدت:



                    *** آخرین وضعیت مساعد تکنیکال برای لیدر یا آغاز کننده رشد طوفانی گروه بانکی:
                    وبملت
                    هفتگی و لگاریتمی، 97/08/25:


                    - با وجود 8 هفته مداوم رشد مداوم و بدون استراحت، قیمت اصلاح چندانی نکرده و با هیچ اندیکاتور یا اسیلاتوری واگرایی منفی نداده است (به دلیل اصلاح شدید زمانی و قیمتی قبل از آن).

                    - در طول 6 هفته اخیر (پس از 8 هفته رشد شارپ) شاهد تشکیل یک الگوی بسیار نادر: پرچم مستطیل صعودی هستیم. همزمان با این پرچم که بنا به شواهد متعدد ادامه دهنده به نظر میرسد: 1- رشد عالی مکدی متعارف 12/26/9 ، 2- حفظ حجم معاملات، 3- حفظ تقاضا با افقی شدن شاخص جریان نقدینگی یا MFI در سطوح بالا و از همه مهم تر: 4- اخطار واگرایی مثبت مخفی قیمت با اسیلاتور مکدی (+HD) هستیم که همگی نشان از قدرت حیرت انگیز روند صعودی و ادامه آن دارد:

                    نظر


                    • نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4294058, member: 49249
                      وپارس هفتگی و لگاریتمی، 97/07/13:

                      * وپارس که در میان نمادهای بانکی کمترین زیان و بیشترین فاصله تا پیک قیمتی سه سال اخیر در میان نمادهای بانکی دارد از دید پرایس اکشن سهم بسیار موفق بوده و پس از تکمیل پولبک به منطقه پرفشار 160 تا 165 (در تایم روزانه) با پشتوانه واگراییهای بزرگ به مانند شاخص بانکی، حرکت شارپ خود را ادامه خواهد داد:
                      جهش پر قدرت قیمت بعد از واگرایی های مثبت و متعدد بازگشتی (+RD) و شکستن پر قدرت و سریع منطقه پر فشارخط میانی چنگال آندروز منطبق با منطقه حساس %50 فیبو انبساطی، سهم را در موقعیت فرصت خرید تا اهدف کلاسیک (حداقلی) 231 (سقف کانال صعودی اندروز و سپس 315 (فیبو انبساطی 100) نشان میدهد:

                      وپارس هفتگی، 97/08/25:
                      وپارس با توجه به 1- شرایط مساعد بنیادین (خروج از زیان فوری و قبل از اعمال تسعیر ارز با نرخ جدید که پی بر ای: 4 را برای سهم رقم زده است)، 2- فاصله اندک تا کف اخیر (حدود %50+) و 3- شرایط فعلی تکنیکال، یکی از بهترین گزینه های ورود جدید و سهامداری در گروه بانک میباشد.
                      * قیمت با تشکیل یک مثلث فشرده متقارن، همزمان واگرایی مثبت با اسیلاتور مکدی و اسیلاتور حجمی و بسیار مهم چائیکین داده است. در بازه بلندمدت و همین تایم هفتگی، نوسان فعلی، طبیعی و حول خط میانی چنگال صعودی آندروز (اشاره شده در چارت پست قبلی - بالا) میباشد.

                      اصلاح در بعد قیمت کامل شده است و در بعد زمان نیز حدود یک تا دو کندل هفتگی لازم است تا سهم آماده جهش تا پیک قبلی 172 و سپس سایر اهداف بسط فیبوی ماژورهای اخیر شود:

                      نظر


                      • نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4248102, member: 49249
                        سلام و رادت خدمت شماو سایر دوستان، بهترین انتخابهای گروه قند و شکر در شرایط فعلی نمادهای کمتر رشد کرده مثل قشیر یا قشکر است در کنار یک نماد بنیادی و سنگین مثل قپیرا، قلرست، قشهد یا قزوین...
                        نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4248102, member: 49249


                        نکته لازم به عرض دیگر این است که درست به مانند اصلاح زمانی کافی قبل از رالی، هیچ وقت نگران "حجم بالای عرضه" در رالیها نباشید که هر چه اصلاح زمانی پیش از رالی و حجم عرضه در طول آن بیشتر باشد احتمال واگرایی منفی در بعد حجم و همچنین قیمت کمتر میشود و در نتیجه اهداف سهم بالاتر میرود.


                        درباره سوال سخت سوال گروه قند و شکر یعنی اهداف قیمتی قشیر، نماد مورد توجه گروه، میتوان گفت این سهم فعلا با روند جاری از میانگین گروه قند و شکر عقب تر است و حداقل تا حدود 540 و با دبد کوتاه مدت تا بلند مدت فرصت خرید است.
                        * اگر در روزهای در پیش احیانا دیدید شاخص قند و شکر سقف کانال صعودی خود را شکافت (شاخص گروه از لحاظ زمانی و میزان رشد جلوتر از این سهم فرابورسی است) و بالای محدوده یاد شده در پست قبل 15700 تا 16000 واحد باقی ماند، بدانید قشیر هم اهدافی بالای سقف کانال صعودی (550) خود را دنبال خواهد کرد:


                        قشیر ماهانه و لگاریتمی 97/07/03:
                        فرار قیمتی سهم و بازگشت قدرتمند از محل تلاقی کف کانال صعودی (آبی) و خط روند داخلی (قرمز) با رعایت جالب توجه الگوی سقف-کف-سقف در فیبوی زمانی (به ترتیب 100 و 162 و 200) - به نظر پس از مقاومت نسبی 360 یا سقف تاریخی ، سقف کانال در محدوده 550 حداکثر تا آخر سال میلادی جاری (حدود دو ماه آینده) در دسترس باشد:




                        ** خوب دوستان در بازه بلندمدت و البته لگاریتمی، مسیر کلی برای قشیر و یک واگرایی مثبت و عظیم را در اواخر تابستان امسال با هم مرور کردیم و طبق انتظار جهش آن آغاز شد و پس از واکنش به مقاومت اشاره شده 360 (چارت پست بالا)، قیمت استراحت کافی در تایمهای پایین تر (روزانه و هفتگی) را کامل کرده است...
                        و حالا ادامه محتمل ماجرا شامل تارگت مورد انتظار 550 در سقف کانال صعودی و برای کندل ماهانه دسامبر 2018 و تارگت پس از آن را با هم بررسی میکنیم:
                        آپدیت قشیر ماهانه و لگاریتمی، 97/08/25:
                        1- با توجه به واگرایی مثبت، غول پیکر و کاملا موفق قیمت با تمام اسیلاتورهای مهم قیمت و خصوصا حجم (خط توزیع ای.دی و اسیلاتور مربوط به آن: چائیکین)، شاهد جهش قیمتی قابل توجهی در قشیر از دو ماه گذشته بودیم.
                        2- به پشتوانه این واگرایی بزرگ و موفق، سقف کانال صعودی آبی در حدود 550 تا 600 کاملا در دسترس بوده و جالب اینجاست قیمت پایه معامله بلوک مدیریتی %71 به درستی درهمین محدوده انتخاب شده است.
                        3- با توجه به اصلاح قیمتی تا رتریس فیبوی 50 تا %61.8 هدف کلاسیک سهم محدوده 800 تا 850 با صرف زمان کافی یعنی تا اواخر سال جاری (97) میباشد:

                        نظر


                        • نوشته اصلی توسط hesam forex

                          باسلام
                          ممنون از اطلاع رسانی

                          نظر


                          • نوشته اصلی توسط hesam forex


                            تو کانال زیر ی سری لینک مفید گذاشتم اگرفرزند دبیرستانی دارید میتونه اونها رو به دروس علاقمند کنه ازدست ندید

                            ایا شما به دنبال جذب سرمایه برای مدیریت سرمایه هستین

                            چون قبلا هدفتون از اینجور پست ها به این جور چیزها ختم میشد
                            ویرایش توسط r-kamyab : https://www.traderha.com/member/16418-r-kamyab در ساعت 11-19-2018, 09:50 PM
                            تنها راه موفقیت در بازارمالی جهانی ، ترک اعتیاد طمع است .

                            برای مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
                            http://traderha.com/threads/6811-Teamwork-EURUSD?p=200352&viewfull=1#post200352

                            نظر


                            • سلام


                              چند لینک از دوستان : پولدوست syzygy ezzal

                              نظر


                              • نوشته اصلی توسط guest نمایش پست ها
                                سلام

                                http://pcmupload.traderha.com/uploads/1542654372621.jpg
                                فایل های پیوست شده
                                روش ساده معاملاتی ، مدیریت سرمایه مناسب ، ریسک به ریوارد منطقی ، رعایت نظم کاری == ســــــود پایـــــدار
                                قناعت موفقیت می آورد و طمع شکست

                                نظر

                                پردازش ...
                                X